Skip to the end of the images gallery Byt navigering
Skip to the beginning of the images gallery Byt navigering
Empati är en god affär
Att bygga hållbart värde för alla parter
ePUB
17,7 MB
Vattenmärkning
ISBN-13: 9789152702925
Förlag: Index House
Utgivningsdatum: 29.09.2021
Språk: Svenska
finns som:
299,00 kr
inkl. moms
Tillgänglig för nedladdning
Vänligen observera att du inte kan läsa den här e-boken på en Amazon Kindle, utan endast på enheter med programvara som kan visa ePub-filer. Mer information
EMPATI ÄR EN STRATEGISK FRÅGA SOM BYGGER HÅLLBART VÄRDE
Empati är ett område som växer starkt inom beteendeekonomi och management. Empati är en viktig särskiljande konkurrensfaktor, speciellt när alltmer automatiseras. Framförallt är empati avgörande för om kunderna väljer eller väljer bort ditt företag. Därför har empati stor påverkan på ditt företags tillväxt och lönsamhet.
Boken Empati är god affär är framtagen för alla som arbetar med affärer, kundkontakter och människor i sitt arbete. Den främsta målgruppen för boken är företagsledningar. Det är där arbetet börjar. Därför ligger fokus främst på att, genom forskning, insikter, arbetsmetoder, modeller, exempel och tips, beskriva och belysa empati som ett strategiskt utvecklingsområde som bygger värde för ditt företag.
Tanken med boken är att ge dig ett informativt, insiktsfullt och inspirerande verktyg och referensverk som samtidigt känns lustfyllt och lätt att dela med sig i organisationen.
Empati är ett område som växer starkt inom beteendeekonomi och management. Empati är en viktig särskiljande konkurrensfaktor, speciellt när alltmer automatiseras. Framförallt är empati avgörande för om kunderna väljer eller väljer bort ditt företag. Därför har empati stor påverkan på ditt företags tillväxt och lönsamhet.
Boken Empati är god affär är framtagen för alla som arbetar med affärer, kundkontakter och människor i sitt arbete. Den främsta målgruppen för boken är företagsledningar. Det är där arbetet börjar. Därför ligger fokus främst på att, genom forskning, insikter, arbetsmetoder, modeller, exempel och tips, beskriva och belysa empati som ett strategiskt utvecklingsområde som bygger värde för ditt företag.
Tanken med boken är att ge dig ett informativt, insiktsfullt och inspirerande verktyg och referensverk som samtidigt känns lustfyllt och lätt att dela med sig i organisationen.
Skriv din egen recension
Det finns inga presskommentarer tillgängliga just nu.