Empati är en god affär

Att bygga hållbart värde för alla parter

Michael Dahl

Ekonomi & ledarskap

Mjukband

214 sidor

ISBN-13: 9789152702918

Förlag: Index House

Utgivningsdatum: 29.09.2021

Språk: Svenska

Nyckelord: empati, Kundempati, Beteendeekonomi, Varumärkesupplevelse, Kundrelation

Betyg::
0%
595,00 kr

inkl. moms / exkl. frakt

Tillgänglig

Din egen bok!

Bli författare med BoD och ge ut din bok och e-bok i bokhandeln.

Läs mer
EMPATI ÄR EN STRATEGISK FRÅGA SOM BYGGER HÅLLBART VÄRDE

Empati är ett område som växer starkt inom beteendeekonomi och management. Empati är en viktig särskiljande konkurrensfaktor, speciellt när alltmer automatiseras. Framförallt är empati avgörande för om kunderna väljer eller väljer bort ditt företag. Därför har empati stor påverkan på ditt företags tillväxt och lönsamhet.

Boken Empati är god affär är framtagen för alla som arbetar med affärer, kundkontakter och människor i sitt arbete. Den främsta målgruppen för boken är företagsledningar. Det är där arbetet börjar. Därför ligger fokus främst på att, genom forskning, insikter, arbetsmetoder, modeller, exempel och tips, beskriva och belysa empati som ett strategiskt utvecklingsområde som bygger värde för ditt företag.

Tanken med boken är att ge dig ett informativt, insiktsfullt och inspirerande verktyg och referensverk som samtidigt känns lustfyllt och lätt att dela med sig i organisationen.

3D-visning av produkten (exempel baserat på bokens inbindning. Utformning och detaljer kan variera.)

Mjukband
MjukbandPaperback Glue Binding