I denna bok delar jag med mig av mina erfarenheter och insikter om att arbeta med elever som har neuropsykiatriska funktionsnedsättningar (NPF). Som specialpedagog med över 19 års erfarenhet har jag sett hur rätt stöd och förståelse kan göra en enorm skillnad i dessa elevers liv. Mitt mål är att ge dig praktiska verktyg och strategier för att skapa en inkluderande lärmiljö där NPF-elever kan blomstra. Du kommer att få ta del av autentiska berättelser, forskningsbaserade metoder och konkreta tips som du direkt kan applicera i klassrummet.
Sherry Bahri är en erfaren pedagog med 19 års mångsidig erfarenhet från Sveriges skolutbildning. Med en doktorsexamen i undervisning och specialistkompetens inom NPF, KBT och autism har hon arbetat som resurspedagog, klasslärare, ämneslärare, speciallärare och specialpedagog. Genom sin breda kompetens har hon mött och stöttat elever med olika bakgrunder och behov, med särskilt fokus på elever som kräver särskilt pedagogiskt stöd. Hennes djupa kunskap och engagemang gör henne till en exceptionell pedagog med förmåga att skapa inkluderande och utvecklande lärmiljöer.
Det finns inga presskommentarer tillgängliga just nu.